منتدى dandoona
هاي بنوتات

نورتي المنتدى .. نتمنى لكي كل المتعه و التسليه معنا ~ الادارة
منتدى dandoona
هاي بنوتات

نورتي المنتدى .. نتمنى لكي كل المتعه و التسليه معنا ~ الادارة
منتدى dandoona
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى dandoona

خلك كول و سجل على طول

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نواصل مع النكت

كاتب الموضوعرسالة
pink princess
صاحبه المنتدى
صاحبه المنتدى
pink princess

نواصل مع النكت Empty
مُساهمةموضوع: نواصل مع النكت   نواصل مع النكت Icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 5:38 am

نواصل مع النكت:
واحد قال لابوه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبرد
مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه موانا اللى ضربته
مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته
مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب
في 3 تاخرو عن المدرسه سالهم المدرس ليش تاخرتو الاول قال كان المفتاح ضايق و كنت ادور عليه و الثاني قال انا كنت ادور معاه الثالث قال انا كنت دايس عليه
صعيدي جابت مرته بنت الساعه الثالثه مساءا ذبح البنت السبب يقول ماعندي بنات تجي اخر الليل
كان أحد البخلاء بسير على الطريق حافي القدمين ويضع حدائه تحت إبطه ودون أن ينتبه ارتطمت قدمه بحجر فجرح جرحا بليغا بأصابع قدمه، فقال في نفسه الحمد لله أني لم أكن أرتدي حدائي الجدبد وإلا لكان تمزق [/center]

و ان شا الله تعجبكم النكت
ابي ردود
https://dandoona.own0.com

نواصل مع النكت
صفحة 1 من اصل 1